Stora hösterbjudanden! - FRI FRAKT över 499:-

VANLIGA FRÅGOR

KUNDTJÄNST

Jag får inga mail tillbaka

Om du inte har mottagit några e-postmeddelanden från oss, vänligen ta en titt i din skräppostmapp. Vi skickar ut alla beställningar inom 24 timmar efter att de har gjorts. Du bör även ha fått en bekräftelse på din beställning och ett spårningsnummer via e-post. Ibland kan det hända att e-postmeddelanden hamnar i skräppostmappen av misstag. Om du inte hittar ditt e-postmeddelande, är du välkommen att kontakta oss via livechatt eller genom att skicka ett e-postmeddelande till vårt supportteam på: support@kattlandet.se

Hur fungerar returer?

Du har möjlighet att returnera alla våra produkter och få full återbetalning. För att göra detta, vänligen returnera varan till oss per post inom 30 dagar från köpdatumet eller inom 14 dagar från mottagandet av produkterna. Var noga med att skriva ordernumret både på utsidan och insidan av paketet.

För att vara berättigad till en retur måste varan vara oanvänd och i samma skick som du mottog den. Den måste också vara i originalförpackningen. Observera att returer och återbetalningar endast gäller fysiska produkter. Digitala produkter såsom e-böcker eller kurser kan inte returneras eller återbetalas.

Om du vill starta en återbetalning eller retur, vänligen kontakta oss via livechatt eller skicka oss ett e-postmeddelande till support@kattlandet.se

För mer information, läs gärna vår fullständiga returpolicy.

Min produkt är trasig. Vad gör jag?

Innan du kan dra nytta av vår garantireparationstjänst, ber vi dig att först kontakta oss för att identifiera problemet och hitta den mest lämpliga lösningen för dig.

Vänligen skicka ett e-postmeddelande till support@kattlandet.se för att komma i kontakt med oss.

För mer detaljerad information, rekommenderar vi att du tar del av vår Garantipolicy.

Hur länge gäller garantin?

Vi erbjuder en garanti på 24 månader från datumet då din beställning gjordes. För att få mer information kan du läsa vår Garantipolicy.

Hur kontaktar jag er?

Du kan nå oss antingen genom att klicka på ikonen i det nedre högra hörnet för att chatta med oss eller genom att skicka ett e-postmeddelande till support@kattlandet.se Vi svarar på alla e-postmeddelanden inom 24 timmar, året runt.

FRAKT & BETALNING

Skickar vi utomlands?

KattLandet skickar till nästan alla länder i världen inom några dagar. Till vissa länder måste vi ta ut fraktkostnader.De exakta kostnaderna kommer att visas automatiskt efter att du har angett din adress i beställningsprocessen. Till sverige är frakten helt gratis. Med ditt köp hos oss är alla möjliga kostnader, såsom tull eller skatter, redan inkluderade, så det tillkommer inga extra kostnader för dig.

När skickas min beställning?

Vi strävar efter att skicka alla beställningar inom 24 timmar. Inom 48 timmar efter att du har gjort din beställning kommer du att få en bekräftelse via e-post, inklusive ditt spårningsnummer. Använd detta spårningsnummer för att följa din beställnings rutt på våra spårningssidor. Om du har svårt att hitta bekräftelsemailet, vänligen kontrollera din skräppostmapp då det ibland hamnar där av misstag. Du kan också kontakta vårt supportteam för hjälp.

Observera att köp som görs efter kl. 9 PST kommer att skickas först nästa arbetsdag. Om du gör en beställning efter kl. 9 PST på en fredag kan det hända att din beställning inte skickas förrän måndagen därpå.

När får jag mitt paket?

Uppskattad leveranstid är mellan 5 och 16 dagar beroende på var du befinner dig i världen.

Vilka fraktbolag använder vi?

För att göra våra leveranser så snabba och smidiga som möjligt har vi etablerat samarbeten med pålitliga fraktföretag som DHL Express, USPS, FedEx och flera andra. När din beställning har skickats kommer du att tilldelas ett spårningsnummer, vilket möjliggör övervakning av dess rutt via våra spårningssidor.

Vilka betalningsmetoder använder vi?

Vi på kattlandet erbjuder säkra betalningsmetoder och du kan välja att betala med:Visa, Mastercard, Maestro, American Express och Klarna.

ORDER

Vad händer om jag har problem med att beställa?

Vänligen klicka på Chatt-ikonen nere i högra hörnet så hjälper vi dig direkt. Alternativt kan du skicka ett e-postmeddelande till Support@kattlandet.se

Vad gör jag om jag vill ändra min beställning?

Om du behöver göra ändringar i eller avbryta din beställning, vänligen KONTAKTA OSS omedelbart. Vänligen notera att när vår lagerpersonal har hanterat din beställning kommer det inte vara möjligt att göra några ytterligare ändringar.

Min beställningsstatus säger "Ouppfylld". Vad betyder det?

"Ouppfyllt" indikerar bara att vi har mottagit din beställning! När din beställning har skickats kommer du att tilldelas ett spårningsnummer och din beställningsstatus kommer att ändras till "Uppfylld". Detta gör att du kan följa och övervaka leveransen av din beställning.

Varför avbröts min beställning?

Om din beställning av någon anledning oväntat har avbrutits, kan det vara möjligt att vårt bedrägerifilter har markerat din beställning som bedräglig. Om du är övertygad om att det inte stämmer kan du prova att göra en ny beställning med ett PayPal-konto. Om du inte har ett PayPal-konto kan du enkelt registrera dig på www.Paypal.com. PayPal erbjuder en säker betalningsmetod och kan hjälpa till att undvika eventuella bedrägeriindikationer.

Hur använder jag min rabattkod?

För att använda en kampanjkod, skriv helt enkelt in koden du fick i rutan som heter "Rabattkod" under utcheckningsprocessen. Vänligen observera att endast en rabattkod kan användas per beställning.

Var är min beställning?

Efter att din beställning har skickats kommer du att få en bekräftelse via e-post som inkluderar leveransinformation och spårningsnummer.

Varför är min beställning försenad?

Normalt sett behandlas beställningar inom 24 timmar. Om din beställningsstatus indikerar att din beställning ännu inte har skickats, trots att varorna finns i lager, kan detta bero på följande faktorer:

  • Vi har inte kunnat genomföra en godkänd kreditkontroll för ditt köp.
  • Den faktureringsadress för kreditkortet som du angav kunde inte verifieras av ditt kreditkortsföretag.

Vi vill påpeka att det är viktigt att ange det telefonnummer som är kopplat till ditt kreditkortsföretag när du lägger din beställning. Detta möjliggör att vi kan kontakta dig vid behov för att diskutera eventuella problem med din beställning. Vi använder enbart verifierade telefonnummer för att ytterligare säkerställa säkerheten för din beställning.

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket från postombudet?

Om varor inte hämtas ut kommer de att returneras till oss. För alla paket som inte har blivit lösta förbehåller vi oss rätten att debitera dig kostnader för returfrakt, expeditionsavgift och hanteringsavgift, vilket för närvarande är 299 kr. Om kostnaden för produkten är lägre än 299 kr förbehåller vi oss rätten att behålla hela beloppet för inköpet.

Logga in

Glömt ditt lösenord?

Har du inget konto än?
Skapa konto