VÅR-REA - STORA RABATTER!

Smarthunt Policy

Vår Garanti- och Returpolicy

Hej kära kattägare!

Vi på Kattlandet vill att du och din älskade katt ska få den bästa möjliga upplevelsen med vår Smarthunt. Därför vill vi gärna berätta lite mer om hur vår garanti och returpolicy fungerar – på ett personligt och öppet sätt.

Garanti – Vi ställer upp för dig och din Smarthunt

Vi tror verkligen på kvaliteten hos Smarthunt, och därför erbjuder vi en tvåårig garanti från inköpsdatum. Det betyder att om din Smarthunt skulle gå sönder på grund av ett fabrikationsfel, så fixar vi det direkt genom att skicka en ny enhet till dig, helt kostnadsfritt.

Viktigt att tänka på: Garantin gäller inte om skadan beror på att du har använt och laddat med en effekt som överstiger vår rekommendation (max 5V/1A). Vi rekommenderar att du använder en vanlig mobiltelefonadapter – på så sätt håller du batteriet och leksaken i bästa möjliga skick.

Skulle något oväntat hända, tveka inte att kontakta oss på support@kattlandet.se . Skicka gärna med en kort beskrivning av problemet så hjälper vi dig vidare så snabbt vi kan.

 

Vår favoritleksaksgaranti – för att din katt ska få en helt ny favorit!

Vi är så säkra på att din katt kommer att älska vår smarthunt att vi erbjuder en garanti: om smarthunt inte blir din katts nya favoritleksak så ersätter vi dig med ett tillgodo-kvitto motsvarande inköpsbeloppet. Du kan då använda kvittot för att köpa något annat i vår butik som kanske passar din katt bättre. Observera att garantin gäller för enbart en smarthunt.

Så här går det till:

  • Prova och låt katten vänja sig:
    Vi vet att vissa katter, särskilt de som inte tidigare haft en interaktiv leksak, kan vara lite rädda eller fundersamma i början. Ge din katt och smarthunt lite tid så att den känner sig trygg och får chansen att upptäcka leksakens alla roliga funktioner.

  • Inte din katts nya favoritleksak?
    Om du efter en rimlig provperiod anser att smarthunt inte är din katts favorit, skicka ett e-postmeddelande till oss på support@kattlandet.se. Vi ber dig bifoga en video där du visar hur du släpper ner smarthunt framför din katt och tydligt demonstrerar att leksaken inte väckt intresse.

  • Enkel ersättning – utan att returnera smarthunt:
    När ditt ärende har godkänts ersätter vi dig med ett tillgodo-kvitto motsvarande det belopp du betalade, så att du kan köpa en annan produkt i vår butik. Du behöver dessutom inte skicka tillbaka smarthunt!

Vi vill att din katt ska få uppleva den glädje och nyfikenhet som Smarthunt ger!

Vi finns här för dig

Din trygghet och din katts glädje är enormt viktig för oss. Om du har några funderingar eller behöver råd, finns vårt team på Kattlandet alltid redo att hjälpa till. Tveka inte att höra av dig på support@kattlandet.se – vi lyssnar gärna på dina berättelser, frågor och eventuella funderingar.

Tack för att du valde Smarthunt och för att du litar på oss. Vi önskar dig och din katt många roliga och lyckliga stunder tillsammans med er nya leksak!

Med vänliga hälsningar,
Teamet på Kattlandet

Logga in

Glömt ditt lösenord?

Har du inget konto än?
Skapa konto