Stora hösterbjudanden! - FRI FRAKT över 499:-

Hur vi levererar globalt

Våra produkter tillverkas under rättvisa förhållanden och i enlighet med alla standarder av våra pålitliga partners i Kina och är föremål för de strängaste kontrollerna under produktionen för att säkerställa både kvaliteten och säkerheten för våra produkter.

För att kunna skicka produkter över hela världen måste containrar vanligtvis skickas runt om i världen på stora lastfartyg för att transporteras till stora lager varifrån de distribueras till kunderna. Detta är inte särskilt effektivt och absolut inte miljövänligt. Därför var denna metod aldrig ett alternativ för oss på KattLandet. Vi flyttar bara varor som behöver flyttas. Så här fungerar det:

Återställning av stuvning

Vårt huvudlager ligger i samma region där våra varor tillverkas. Nästan varje beställning behandlas här. Inom några timmar på arbetsdagar gör vi din beställning redo för leverans och lämnar sedan över den till vår frakttjänstleverantör.

Denna frakttjänstleverantör letar nu efter tillgängligt lagringsutrymme på redan chartrade flyg som flyger till kundens land. Detta kan också vara i lastrummet på ett passagerarflygplan.

På så sätt kan vi skicka mycket snabbt över hela världen, plus att det gör varje flygning mer effektiv och miljövänlig istället för att skicka ytterligare fraktplan eller fraktfartyg på väg.

Det är viktigt för oss att vara så transparenta som möjligt för våra kunder, därför är vi öppna med vår praxis.

Om du har ytterligare frågor är du välkommen att kontakta vårt supportteam på support@kattlandet.se

Vanliga funderingar

När skickas min beställning?

Vi strävar efter att skicka alla beställningar inom 24 timmar. Inom 48 timmar efter att du har gjort din beställning kommer du att få en bekräftelse via e-post, inklusive ditt spårningsnummer. Använd detta spårningsnummer för att följa din beställnings rutt på våra spårningssidor. Om du har svårt att hitta bekräftelsemailet, vänligen kontrollera din skräppostmapp då det ibland hamnar där av misstag. Du kan också kontakta vårt supportteam för hjälp.

Observera att köp som görs efter kl. 9 PST kommer att skickas först nästa arbetsdag. Om du gör en beställning efter kl. 9 PST på en fredag kan det hända att din beställning inte skickas förrän måndagen därpå.

När får jag mitt paket?

Uppskattad leveranstid är mellan 5 och 16 dagar beroende på var du befinner dig i världen.

Vilka fraktbolag använder vi?

För att göra våra leveranser så snabba och smidiga som möjligt har vi etablerat samarbeten med pålitliga fraktföretag som DHL Express, USPS, FedEx och flera andra. När din beställning har skickats kommer du att tilldelas ett spårningsnummer, vilket möjliggör övervakning av dess rutt via våra spårningssidor.

HJÄLP! Jag har angett fel adress. Vad kan jag göra?

Nu borde du vara snabb. Så länge vi inte har lämnat över din beställning till transportören kan vi fortfarande ändra din leveransadress.

Skicka ett mail till: suppport@kattlandet.se

Kan jag returnera min beställning?

Vi är säkra på att du kommer att älska våra produkter.Ändå erbjuder vi alla våra kunder en 30-dagars-pengarna-tillbaka-garanti.

Vad händer om min beställning är skadad?

Om produkten anländer skadad vänligen skicka oss ett e-postmeddelande omedelbart efter att du tagit emot din beställning med ett foto eller en video som visar skadan till support@kattlandet.se

Vi kommer då att erbjuda dig en lämplig lösning så snart som möjligt.

Logga in

Glömt ditt lösenord?

Har du inget konto än?
Skapa konto