Vanliga funderingar
När skickas min beställning?
Vi strävar efter att skicka alla beställningar inom 24 timmar. Inom 48 timmar efter att du har gjort din beställning kommer du att få en bekräftelse via e-post, inklusive ditt spårningsnummer. Använd detta spårningsnummer för att följa din beställnings rutt på våra spårningssidor. Om du har svårt att hitta bekräftelsemailet, vänligen kontrollera din skräppostmapp då det ibland hamnar där av misstag. Du kan också kontakta vårt supportteam för hjälp.
Observera att köp som görs efter kl. 9 PST kommer att skickas först nästa arbetsdag. Om du gör en beställning efter kl. 9 PST på en fredag kan det hända att din beställning inte skickas förrän måndagen därpå.
När får jag mitt paket?
Uppskattad leveranstid är mellan 5 och 16 dagar beroende på var du befinner dig i världen.
Vilka fraktbolag använder vi?
För att göra våra leveranser så snabba och smidiga som möjligt har vi etablerat samarbeten med pålitliga fraktföretag som DHL Express, USPS, FedEx och flera andra. När din beställning har skickats kommer du att tilldelas ett spårningsnummer, vilket möjliggör övervakning av dess rutt via våra spårningssidor.
HJÄLP! Jag har angett fel adress. Vad kan jag göra?
Nu borde du vara snabb. Så länge vi inte har lämnat över din beställning till transportören kan vi fortfarande ändra din leveransadress.
Skicka ett mail till: suppport@kattlandet.se
Kan jag returnera min beställning?
Vi är säkra på att du kommer att älska våra produkter.Ändå erbjuder vi alla våra kunder en 30-dagars-pengarna-tillbaka-garanti.
Vad händer om min beställning är skadad?
Om produkten anländer skadad vänligen skicka oss ett e-postmeddelande omedelbart efter att du tagit emot din beställning med ett foto eller en video som visar skadan till support@kattlandet.se
Vi kommer då att erbjuda dig en lämplig lösning så snart som möjligt.