FRI FRAKT över 499kr + vårrea!

VANLIGA FRÅGOR

Frakt och leverans

När kommer mitt paket?

Vi packar de flesta paketen inom 1-3 arbetsdagar och paketen hämtas ca 1 dag efter paketet har paketerats. Därefter är frakttiden 5-14 arbetsdagar om ingen oförutsedd händelse skulle ske under transport.

Du kan också spåra ditt paket via länken på vår hemsidan "Spåra ditt paket".

Vart skickar ni ifrån?

Vi säljer kattprodukter över hela världen. Istället för att använda ett lager i varje land så tänker vi på miljön och har ett och samma lager som vi har valt att placera internationellt.

Hur vet jag när mitt paket är framme?

Våra paket levereras direkt i brevlådan. Du slipper allt krångel med att hinna i tid till postombuden och du kommer få ditt paket samma dag som det är framme.

Vilka fraktbolag använder vi?

För att göra våra leveranser så snabba och smidiga som möjligt har vi etablerat samarbeten med pålitliga fraktföretag som DHL , UPS, FedEx, Postnord och flera andra.

Returer

Hur fungerar returer?

Du har möjlighet att returnera alla våra produkter och få full återbetalning. För att göra detta, vänligen returnera varan till oss inom 30 dagar från köpdatumet eller inom 14 dagar från mottagandet av produkterna. Var noga med att skriva en lapp med ditt ordernummer så att vi kan bekräfta vart paketet kommer ifrån.

För att vara berättigad till en retur måste varan vara oanvänd och i samma skick som du mottog den. Den måste också vara i originalförpackningen. Om du vill starta en återbetalning eller retur, vänligen kontakta oss via e-postmeddelande till support@kattlandet.se

För mer information, läs gärna vår fullständiga returpolicy.

Min produkt är trasig. Vad gör jag?

Vänligen skicka ett e-postmeddelande till support@kattlandet.se för att komma i kontakt med oss.

Jag har fått fel produkter. Vad gör jag?

Vänligen ta bild på paketet som du fick. Vi behöver bild där man kan se storleken på paketet, samt en tydlig bild på fraksedeln som sitter på paketet. Ta gärna en bild på produkterna som du fick också.

Sedan kan du kontakta oss på support@kattlandet.se och bifoga bilderna.

Jag vill avbryta min beställning

Om ditt paket har skickats kan vi inte få tillbaka paketet innan det anländer till dig. Du får då returnera ditt paket till oss direkt när du har fått det. Efter att vi har mottagit ditt returnerade paket och identifierat att det är ditt så kommer vi att återbetala dig.

Övriga frågor

Jag får inga mail tillbaka

Om du inte har mottagit några e-postmeddelanden från oss, vänligen ta en titt i din skräppostmapp. Om du inte har fått svar inom 3 arbetsdagar så mailet förmodligen i din skräppostmapp som kan vara enkel att missa.

Jag vill flytta mitt förfallodatum hos Klarna

Tyvärr så kan vi inte flytta fram ditt förfallodatum hos klarna. Om du vill vänta ytterligare så kan du göra detta via din klarna-app.

Vad gör jag om jag vill ändra min beställning?

Om du behöver göra ändringar i eller avbryta din beställning, vänligen KONTAKTA OSS omedelbart. Vänligen notera att när vår lagerpersonal har hanterat din beställning kommer det inte vara möjligt att göra några ytterligare ändringar.

Hur använder jag min rabattkod?

För att använda en rabattkod, skriv helt enkelt in koden du fick i rutan som heter "Rabattkod" under utcheckningsprocessen. Vänligen observera att endast en rabattkod kan användas per beställning.

Logga in

Glömt ditt lösenord?

Har du inget konto än?
Skapa konto